Vocaole Generaole

Kom mee inzingen tijdens de Vocaole Generaole op zaterdag 23 februari 2019.

Natuurlijk kan ’t Aogje zomaar de carnaval instappen, maar het gaat nog véél beter als alle keeltjes zijn ingezongen. Dat kan op de Vocaole Generaole op zaterdagavond 23 februari, vanaf 21.00 uur in gemeenschapshuis De Koe.

Deze prachtige traditie staat bij alle carnavalsvierders in de wijde omtrek met een dikke marker in hun smartphone genoteerd! Wat is de bedoeling? Simpel: samen zingen we bekende carnavalskrakers in De Koe. Je mag zelf een nummer kiezen uit een uitgebreid repertoire én je wordt geassisteerd door een van de twee kapellen: Aogse Bluf of BB de Bielopers.

Ken je de tekst van een nummer niet? Geen probleem, daar hebben we een oplossing voor. Het Jongerenkoor Princenhage (JKP) heeft ook dit jaar weer de Lapzwans gemaakt, een boekje waarin de nummers van komend carnaval met tekst staan vermeld. Om de avond compleet te maken zal Prins Raymundus de XIX aanwezig zijn om ook zijn muzikale kwaliteiten met jullie te delen. Iedereen is welkom op deze knotsgekke avond: dé perfecte voorbode voor carnaval 2019.