Vocaole Generaole

Zing met ons mee!
Op zaterdagavond 15 februari is het weer zover. We kunnen onze keeltjes weer gaan smeren, want we gaan onszelf inzingen voor carnaval! Op de Vocaole Generaole, vanaf 20:30 uur (Vlaamse Schuur om 20:00 uur open) in gemeenschapshuis De Koe.
Deze mooie traditie staat bij alle carnavalsvierders in de wijde omtrek met een dikke marker op de kalender genoteerd. Wat is de bedoeling? Simpel: samen zingen we bekende carnavalskrakers in De Koe. Je mag zelf een nummer kiezen uit een uitgebreid repertoire én je wordt geassisteerd door één van de drie kapellen: Aogse Bluf, De Biermagneten of BB de Bielopers!
Ken je de tekst van een nummer niet? Geen probleem, daar hebben we een oplossing voor. Het Jongerenkoor Princenhage (JKP) heeft ook dit jaar weer de Lapzwans gemaakt, een boekje waarin de nummers van komend carnaval met tekst staan vermeld. Om de avond compleet te maken zal Prins Raymundus de XIX aanwezig zijn om ook zijn muzikale kwaliteiten met jullie te delen.
Natuurlijk zal ook het winnende mottolied van De Biermagneten aan bod komen, zodat iedereen tijdens carnaval dit fantastische lied mee kan zingen.
Nieuw: aan het einde van de avond bergen de muzikanten hun muziekinstrumenten op en zal de Vlaamse Schuur veranderen in een karaokebar. Dus heb jij altijd al eens jouw zangkunsten willen tentoonstellen: doe mee met de karaoke!
Iedereen is welkom op deze knotsgekke avond: dé perfecte voorbode voor carnaval 2020.