Jubileumembleem 2022

Vanwege ons 66-jarig jubileum hebben wij een mooi, toepasselijk embleem ontworpen.

Dat is vanaf nu te koop voor € 4,00.

Ook nieuw in ons assortiment is een feestelijke groene wimpel met witte opdruk “ ’t Aogje ” à € 15,00..
Een prachtige combinatie met uw groen-witte vlag!!
Wij gaan ervan uit dat carnaval op de één of andere manier door kan gaan en dat wij elkaar dan weer hartverwarmend kunnen ontmoeten. Het zou geweldig zijn als dan heel ’t Aogje weer hun groen-witte vlag uitsteekt en samen met de wimpel feestelijk laat wapperen! En het zou prachtig zijn als wij met zijn allen met trots het mooie embleem op onze outfit  dragen!
Dat wij met zijn allen zoiets feestelijks kunnen organiseren hebben we in ’t Aogje immers al 66 jaar deur!!!!

Wij willen u laten weten dat, ondanks de strenge lockdown, toch al onze artikelen te koop zijn.

Via “click & collect” kunt u een bestelling plaatsen bij Femke Reuvers, Pastoor van Spaandonkstraat 24, Breda. Dat kan telefonisch, online, per mail of via whatsapp. U krijgt bericht als de bestelling klaar ligt. Informatie vindt u op haar eigen site.

Als u vragen heeft kunt ons bereiken via financiele@cctaogje.nl of telefonisch 076-5415371.

Alvast heel hartelijk bedankt voor uw aankoop. U steunt daarmee het organiseren van carnaval in Princenhage.