Jeugdraadverkiezing

Dit jaar organiseert Stichting C.C. ’t Aogje, na een jaar wachten, weer een fantastische verkiezingsmiddag voor de carnavals Jeugdraad van Princenhage!

Heb je altijd al Prins of Prinses willen zijn met carnaval of in het Prinselijk Gevolg willen zitten? Grijp dan nu je kans en wie weet word jij dit jaar onze Jeugdprins(es) of lid van de Jeugdraad van ’t Aogje. De verkiezingsmiddag vindt plaats op zondag 7 november 2021, aanvang 13:00 uur, in gemeenschapshuis De Koe en is bedoeld voor leerlingen vanaf groep 6 t/m 13 jaar. Op deze middag kun je laten zien waarom juist jij Jeugdprins(es) of lid van de Jeugdraad moet worden.

We hebben al nagedacht welke talenten/kwaliteiten we graag willen zien:
Voor de Prins(es) zijn wij op zoek naar iemand, die goed kan praten, op een podium durft te staan, die goed sfeer kan maken en dit ook in de act laat zien.
De Joffers moeten kunnen dansen, springen en lachen.
De Ministers geven het goede voorbeeld. Zij zijn onze sfeermakers.
De Nar mag grappig en ondeugend zijn.
De Veldwachter is de tijdbewaker. De Jeugdraad moet luisteren naar het signaal van de Veldwachter.

Let op: voor de functie van Joffer, Minister, Nar en Veldwachter mag je met meerderen optreden, maar word je wel individueel beoordeeld! Je kunt je maar voor één functie inschrijven.

Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier of door een mail te sturen naar jeugdraad@cctaogje.nl , waarin je het volgende vermeldt: je naam, school, groep, telefoonnummer, welke functie (en eventueel met wie je samen optreedt) en een korte beschrijving van hoe jouw optreden er uit zal gaan zien.

Ben je na het lezen van deze brief enthousiast geworden en wil je graag deelnemen aan deze verkiezing? Geef je dan vóór maandag 18 oktober op. Na het verwerken van de inschrijving ontvang je van ons een vervolgbrief met verdere informatie. Bij inschrijving gaan we er vanuit dat jij (en je ouders) akkoord gaan met de regels en afspraken die terug te vinden zijn op de website en in de vervolgbrief.

Heb je vragen, dan kun je mailen naar: jeugdraad@cctaogje.nl

Wees er snel bij, want vol =vol!

Download hier: de volledige brief