Jeugd viert 66jr bestaan

Zondag 14 november 2021 staat in het teken van onze jeugd. Zij vieren 66 jaar carnaval in ’t Aogje.

Zondagochtend:
Op zondagochtend vinden er tussen 10:00 uur en 12:00 uur op de Haagsemarkt
verschillende activiteiten plaats voor de wat kleinere kinderen. Er kan worden geknutseld, dekinderen kunnen worden geschminkt en er worden glitter-tattoos gezet.
Stichting C.C. ’t Aogje wordt hierbij ondersteund door Hobbyclub Princenhage en S.K.I.P.

Ben je wat ouder en wil je samen met je vrienden en vriendinnen op zoek naar onze
‘vossen’? Doe dan mee met onze Vossenjacht! Je gaat op zoek naar bekende Aogse
carnavaleske figuren die her en der verstopt zitten in ons mooie dorp. Voldoe bij iedere vos aan een opdracht en de geheime code kan worden ontcijferd! Meedoen? Geef je samen met je vrienden en vriendinnen  op via jubileum@cctaogje.nl in een groepje van maximaal 6 personen. Vanaf 8 jaar +1 begeleider van 16+ per groepje.

Poffertjes eten i.s.m. Herberg het Roode Hert:
Tussen 12:00 uur en 13:00 uur kunnen basisschoolkinderen poffertjes komen eten op de Haagsemarkt. Natuurlijk ontbreken stroop en suiker niet! Kom lekker eten samen met je vrienden en vriendinnen! Aanmelden hiervoor doe je ook via jubileum@cctaogje.nl

Zondagmiddag:
We sluiten het jubileumweekend af met een spetterend feest voor de jeugd in De Koe. Vanaf 13:00 uur zijn alle kinderen welkom in de grote zaal. Voor ouders is achterin de zaal ruimte of zij kunnen naar de Vlaamse Schuur.  Rond 13:30 uur zullen de nieuwe Jeugdprins(es) en de leden van de Jeugdraad worden geïnstalleerd. De Kidz-DJ (bekend van het Limonadebal en Aláááfff XXL Party!!) zal deze middag afsluiten met een groot feest.
Kom verkleed, neem je vrienden en vriendinnen mee en we sluiten samen dit mooie
jubileumweekend daverend af!

LET OP: TIJDEN EN ACTIVITEITEN KUNNEN NOG WIJZIGEN I.V.M. DE DAN GELDENDE CORONAMAATREGELEN!