Hofleverancier

Als waardering voor haar bijdrage en enthousiasme is Femke Reuvers dit jaar tot Hofleverancier van C.C. ’t Aogje benoemd. Sinds een aantal jaar maakt en verkoopt Femke in haar winkel in Princenhage allerlei soorten drukwerkcreaties. Van puzzels en mokken tot bedrukte kleding. Bij haar kun je terecht voor een bijzonder en persoonlijk cadeautje. Ook onze eigen Prins Raymundus de XIX verrast daarmee graag zijn collega-Prinsen. Daarnaast verkoopt Femke ook de entreekaarten voor de carnavalsfeesten en Aogse Avonden en artikelen van Stichting C.C. ’t Aogje, zoals o.a. emblemen, dassen en vlaggen. Betrokken bij Princenhage is Femke zeker. Zo fleurt zij veelvoudig het Wijkblad Princenhage op met een van haar korte en actuele gedichtjes. Rond Koningsdag, carnaval of Sinterklaas zien we daarnaast vele ramen in Princenhage versierd worden met raamstickers. Zo zorgt Femke voor een beetje extra creativiteit en vrolijkheid in het hele Aogje!