Financiële actie

Het is de taak van de Financiële Commissie van Stichting C.C. ‘t Aogje om voldoende geld bijeen te krijgen, zodat de Stichting een goed verzorgd carnaval kan bieden en om daarbij ook aandacht te schenken aan gehandicapten, bejaarden en de jeugd. Ook diegene die door ziekte niet deel kunnen nemen bieden we graag iets aan. Eén van die middelen om geld bijeen te krijgen is de financiële actie, die dit jaar plaats vindt op zaterdag 15 februari a.s.
Medewerkers van C.C. ’t Aogje trekken tussen 10.00 uur en ca. 15.00 uur van deur tot deur door de straten van Princenhage om zo verschillende artikelen aan de man te brengen. Tussen 10.30 en 15.00 uur staat de carnavals bus van Stichting C.C. ‘t Aogje op de Haagsemarkt, waarin de diverse artikelen ook te koop zijn.

• Het embleem € 3,50 *
  • Aogse troela’s per 3 stuks verpakt € 4,75 *
  • Groen-witte vlag € 17,50 *
  • Groen-witte paraplu € 17,50 *
  • Groen-witte das € 17,50 *
  • Groen-witte kinderdas € 11,00 *
  • Button “I love ‘t Aogje “ € 2,50 *
  • Button Prins Raymundus de XIX met Joffers € 2,50 *
  • Pin met ‘Zaadneus’ € 2,00 *
  • Kombord “ ’t Aogje ” € 3,00 *
  • Sleutelhanger met afbeelding van Prins en Joffers € 3,00 *
  • Boekje “Op zoek naar de Leste Druppel” € 7,50

Wij hopen dat u onze mensen niet in de kou laat staan, ze staan er immers voor u, die graag op de één of andere manier carnaval viert of die gewoon iets voor carnaval wil geven! Samen kunnen we er op deze manier een fantastisch carnaval van maken. En anders ………….maokt d ‘r #selfiets van!