Double DJ’s op Dorpsbal

Wie zegt ‘carnaval in ’t Aogje’, noemt in één adem het Dorpsbal Princenhage. Op maandag 4 maart schudt De Koe geheid weer op zijn grondvesten als ons unieke Dorpsbal voor de 41e keer wordt georganiseerd door Stichting C.C. ’t Aogje.

Keurkorps aan topkapellen
Traditiegetrouw biedt het Dorpsbal een afwisselend programma met uitsluitend topkapellen in de diverse locaties van gemeenschapshuis De Koe. In de Vlaamse Schuur en in de tent zullen vertrouwde namen als Aogse Bluf, HèHè en Black Wooow hun opwachting maken, maar ook nieuwe topkapellen zullen het Dorpsbal met hun feestklanken opluisteren, zoals Ut Biks Kabaol, Bend Bekend en Simpelfonie.

Verrassend zaalfeest
Wie een bezoek brengt aan de grote zaal, zal van top tot teen extra worden ondergedompeld in het feestgedruis. Het Dorpsbal komt helemaal tot leven tijdens een bruisend programma waarin feestmuziek van de DJ, verrassende programmawendingen en show-effects elkaar in razend tempo afwisselen. Uiteraard brengt ook onze Prins Raymundus de XIX met zijn gevolg en hofkapel BB de Bielopers een bezoek aan het zaalfeest van het Dorpsbal. Als klap op de vuurpijl: een live optreden van de enige echte Double DJ’s!

In de finale: De Double DJ’s
“Zwaai eens even naar mijn vogeltje”. “Boven op de berg” en “Roeien, zeilen, vissen”. Enkele kneiters van carnavalshits, waarmee De Double DJ’s de temperaturen van het Dorpsbal Princenhage tot een ongekend hoogtepunt zullen laten stijgen. Feestmuziek van de bovenste plank waarmee de handen weer uitbundig kunnen zwaaien. Kortom, het wordt een Dorpsbal om zeker niet te willen missen!

Kaartverkoop
Kaarten zijn verkrijgbaar tijdens de kaartverkoop op zaterdag 2 februari tussen 11.00 en 12.30 uur in Gemeenschapshuis De Koe (Ambachtenlaan 1). Indien er na de voorverkoop nog kaarten over zijn, zijn deze vanaf dinsdag 5 februari te verkrijgen bij Femke Reuvers (Pastoor van Spaandonkstraat 24). Een entreekaart kost € 9,- .