Dorpskwis@Home

Nu in deze tijd zo’n beetje alle evenementen afgelast worden, heeft de werkgroep Dorpskwis Princenhage na zorgvuldig beraad besloten dat deze in elk geval door MOET gaan, in welke vorm dan ook.

Het aantal mensen wat nu nog De Koe in mag, alsmede het feit dat er maximaal twee mensen aan één tafel mogen, heeft ons doen besluiten de kwis dit jaar online te streamen vanuit de Vlaamse Schuur.

Na het ophalen en maken van de startopdrachten (want ja, die blijven gewoon!) kun je vervolgens live thuis met een team aan de kwis meedoen.

Nog steeds geldt: parate kennis, niks opzoeken. Aangezien dit nu niet te controleren valt, vertrouwen wij op eenieders eerlijkheid, maar zullen er ook geen geldprijzen te verdelen zijn.
Bonusprijzen daarentegen houden we er gewoon in!

Dus, laat dit niet aan je voorbij gaan en schrijf je in met je gezin, club, vrienden, in je uppie, buren enz. enz.

Wij beloven ons best te doen deze avond net zo memorabel te maken als vorig jaar 😉

Datum: zaterdag 28 november 2020.

Let op:
Dit jaar zullen we geen minimum leeftijd hanteren (want dat valt toch niet te controleren 😉). Voor de startopdrachten is het wel handig als je met minimaal 4 personen bent. Er zit geen verplicht minimum of maximum aan je team, maar we gaan er vanuit dat iedereen er thuis zelf voor zorgt dat het corona proof blijft…

Naar het inschrijfformulier: https://forms.gle/3HYPq91VZLBUQ8yf8

Vragen?:Dorpskwisprincenhage@gmail.com