11e van de 11e

Op zaterdag 12 november wordt door Stichting C.C. ’t Aogje de nieuwe Prins van ’t Aogje gepresenteerd. Vanaf 20.00 uur wordt er gestart met de lampionnenoptocht en aansluitend de bekendmaking van de nieuwe Prins.

Alle kinderen van ’t Aogje zijn al vanaf 18.44 uur welkom op de Haagsemarkt om onder begeleiding van de vrijwilligers van S.K.I.P. en C.C. ’t Aogje hun lampion te komen knutselen. Het knutselen vindt plaats onder de luifels van Herberg het Roode Hert. Alle kinderen die hun lampion in elkaar hebben gezet worden getrakteerd op een drankje.

Deze avond zal van muziek worden voorzien door onder andere de jeugdhofkapel van Stichting C.C. ’t Aogje: BB Jeugdleut ‘t Aogje. De kinderen van deze kapel zullen om 19.44 uur officieel worden geïnstalleerd voor het komende carnavalsseizoen. Alle ouders, opa’s, oma’s, vrienden en vriendinnen zijn welkom om dit officiële moment met de kinderen mee te beleven.

Vanaf 20.00 uur arriveren BB de Bielopers, Ministers, Joffers, Tinus van de Mart en Peer Bromtol om voor te gaan in de rondgang door de Dreef, Esserstraat en Haagweg. Na een kleine tussenstop bij Nil op ’t Zottenhofke is het eindelijk tijd voor de presentatie van de nieuwe Prins van ’t Aogje.

Na de presentatie van de nieuwe Prins is er vanaf 21.11 uur gelegenheid tot felicitatie op de receptie in de Koe, waar aansluitend het Mottomot zal plaatsvinden.